Gå til indhold
Annonce
Kolding

FSK-formand: KB straffer deres medlemmer ved at melde sig ud af samarbejde

FSK-formand Gitte Hinrichsen ærgrer sig over, at KB har meldt sig ud af FSK-elite, men understreger, at døren altid er åben.

KB-formand Carsten Grubach og resten af KB-bestyrelsen har valgt at melde klubben ud af FSK-elite for selv at kunne tilbyde elitetræning, der passer bedre til klubbens værdier. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce