Gå til indhold
Annonce
Kolding

Nu får de ældre selv indflydelse på den mad, de får: - Det er afgørende

En række politikere har for nylig prøvesmagt kommunens ældremad, så de kunne drøfte kvaliteten. Nu skal dem, det hele handler om, også høres.
De, der ikke selv er i stand til at tilberede varm mad, og ikke kan klare transporten til det nærmeste kommunale cafeteria, kan få mad leveret via kommunens madservice. Nu bliver de inddraget i processen. Arkivfoto: Morten Stricker
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce