Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Ny plan for Skamlingsbanken: Besøgscentret flyttes til p-pladsen

Kolding Kommune er klar med nyt forslag til udvikling af Skamlingsbanken. Og det er langt bedre end det, som Fredningsnævnet afviste sidste år, lyder vurderingen.

Sådan ser det nye fredningsforslag for Skamlingsbanken ud i skitseform. Besøgscentret er nu placeret oppe på den østligste del af den nuværende p-plads, og den runde ankomstplads er vendt mod syd, hvor indgangen i det oprindelige projekt vendte mod nord. Illustration: Kolding Kommune
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce