Gå til indhold
Annonce
Kolding

Op mod 300 liter diesel stjålet fra lastbil på havnen

Sydøstjyllands Politi undersøger nu et tilfælde af dieseltyveri fra en lastbil, der på trods af en parkering på Kolding Havn tæt ved spillestedet Godset blev lænset for brændstof.
Den parkerede lastbil holdt ifølge Sydøstjyllands Politi tæt på spillestedet Godset. Det beskyttede dog ikke køretøjet mod dieseltyveri. Arkivfoto: Søren Gylling/ jfm
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce