Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Overforbrug i Kolding Kommune på 55,7 millioner kroner

To forvaltninger har overskredet deres budgetter til serviceudgifter betydeligt i 2018. Bundlinjen på hele kommunens kæmpe store årsregnskab reddes udelukkende af et pænt overskud i beskæftigelses- og integrationsforvaltningen.
Her inde på senior- og socialforvaltningen blev der brugt alt for mange penge på Koldings svage borgere i 2018 - i hvert fald i forhold til, hvad der var der til rådighed på budgetterne. Foto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce