Gå til indhold
Annonce
Kolding For abonnenter

Værtshuse midlertidigt lukket: Nu har de direkte kurs mod afgrunden

De to værtshuse har i de seneste måneder været i økonomiske problemer, og kort før jul måtte ejerkredsens tredje værtshus dreje nøglen om. Nu mener Erhvervsstyrelsen, at de to beværtninger har brudt selskabsloven.
Sådan ser det ud i døren, når man går forbi. Foto: Mathies Dalsgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce