Gå til indhold
Annonce
Kultur

Nu lysner det for museet - kommunale kroner på vej

Kommunens økonomiudvalg sikrer Give-Egnens Museums mulighed for statsanerkendelse med en bevilling på to gange én million kroner og et driftstilskud på 200.000 kroner. Står det til kulturudvalgsformand Dan Arnløv Jørgensen er der flere penge på vej.
Kulturudvalgsformand Dan Arnløv Jørgensen vil hellere end gerne sende flere penge i retning af Give-Egnens Museum. Hvis museets medlemmer og sponsorere samler eksempelvis en million kroner, mener han, kommunen bød doble op. Foto: Leif Baun
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce