Gå til indhold
Annonce
Kultur

Sten bliver musikkens mand i Vejle Kommune

Efter 34 år som operasanger ved Det Kongelige Teater skal Sten Byriel, der nu er bosiddende i Tågelund, være chef ved musikskolen i Vejle Kommune. Drømmene og visionerne rækker vidt, og samtidig handler det om nærhed, nuet og musikalske fællesskaber.
Sten Byriel, der for nyligt er flyttet til Tågelund sammen med sin mand, starter 1. april som chef for Vejle Musikskole. Han har mange planer og tanker om, hvordan han kan påvirke en opblomstring af musikskolen rundt om i hele kommunen. Foto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce