Gå til indhold
Annonce
Kultur For abonnenter

Støtteforening ærgrer sig over, at der ikke bliver penge til besøgscenter

Der er brug for mere end velmenende ord, hvis ikke de mange frivillige skal ende med at miste ævred.
Helle Wiese havde sådan håbet, at der i budgetforliget ville være afsat nogle penge til besøgscenter-projektet, men måtte desværre konstatere, at det ikke skete. Arkivfoto: Christina Møgelvang Mosegaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce