Gå til indhold
Annonce

Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning.

Dette er en kommentar. Den udtrykker skribentens holdning.

Kultur

Teaterchef: Jeg er en meget, meget glad mand

Nyheden om den brede teateraftale, som sender 4,4 millioner kroner ekstra til Fredericia, gjorde onsdag aften til en festdag for Søren Møller.
Teaterchef Søren Møller har stået i spidsen for Fredericia Teaters rejse fra provinsteater til et musicalteater der trækker publikum i tusindvis fra hele Danmark med blandt andet Seebach-musicalen. Han har i årevis gjort opmærksom på en uretfærdig tilskudsfordeling, og onsdag satte partierne deres stempel under en ny teateraftale, der imødekommer kritikken. Arkivfoto: Martin Ravn
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce