Gå til indhold
Annonce
Middelfart

Ansatte på retspsykiatrisk er trygge trods ubehagelige oplevelser

Selvom de arbejder med patienter, der kan være farlige, er personalet i retspsykiatrien i Middelfart ikke utrygge. Og det skyldes i høj grad det team, de har bag sig.
For noget tid siden havde Stine en oplevelse med en anden patient, som fik hende til at genoverveje jobbet i P6. Alligevel valgte hun at blive, fordi hun elsker sit arbejde. Foto: Sofie Højlund Rasmussen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce