Gå til indhold
Annonce
Middelfart For abonnenter

Efter dialogmøde om besparelser på plejehjemmene: Flere medarbejdere overvejer at sige op

32 medarbejdere er varslet ned i tid, og tre skal omplaceres. Efter dialogmøde onsdag lyder det, at flere overvejer at takke nej og i stedet finde nyt job.
Grundet et merforbrug i 2018, skal der findes penge på de kommunale plejehjem i Middelfart. Ved byrådsmødet den 1. april mødte plejepersonale op for at vise deres utilfredshed med spareplanerne. Arkivfoto: Sofie Secher Karlsen.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce