Gå til indhold
Annonce
Middelfart

Man arbejder hver eneste dag som halbestyrer: - Det gør mig glad i låget

Mens de fleste andre holder weekend, er halbestyrer Kim Andersen hver dag på arbejde. - Folk er altid glade i en hal, og det smitter, siger han.

Kim Andersen har før været brugsbestyrer i både Horsens og på Sydfyn, inden han søgte jobbet som halbestyrer i Brenderup Aktivitetscenter for tre år siden. Foto: Sebastian Stave Sjöberg
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce