Gå til indhold
Annonce
Middelfart For abonnenter

Ny skaterhal har været flere år undervejs: - Det har været det hele værd

Emil Jørgensen og Benjamin Uller er to af skatere, der bar drømmen om et værested frem for to år siden. Og selv om de synes, det har været en for lang proces at komme igennem, så har det været det hele værd.
Middelfart har fået sin egen skaterhal. Den ligger lige ved siden af Ungdomshuset Walker i et nedlagt garageanlæg. Emil Jørgensen og Benjamin Uller drømte allerede om en skaterhal i slutningen af 2017. Nu er den her. Foto: Peter Leth-Larsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce