Middelfart Tandlæger flytter sammen: Indtager 600 kvadratmeter i Middelfart Midtpunkt "Tandlægerne i Midtpunktet" er navnet på ny tandlægeklinik i Middelfart Midtpunkt. Bag står tre selvstændige tandlæger fra byen. - Vi slår os sammen for at samle ekspertisen, lyder det fra de tre. Tandlægerne Ole Poulsen, Frederikke Köhler og Aviaja Fleischer flytter sammen i fælles lokaler i Middelfart Midtpunkt i løbet af sommeren. Foto: Sofie Secher Karlsen - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 28 maj 2020 kl. 12:08 Sofie Secher Karlsen sokar@fyens.dk Annonce Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene Erhverv Er den nye byport en øjebæ eller et vartegn? Over 400 har stemt - se resultatet her Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik Fredericia Nick havde 80 procent fravær: Nu har han fundet sin vej i livet Fredericia DMI opjusterer varsel om hedebølge til 'farligt vejr' Alarm 112 Stor røgsøjle: Ejer reagerede hurtigt, da flis gik i brand Alarm 112 Fredericianer sigtet for drabsforsøg efter knivstikkeri Alarm 112 Kvinder drev bordel i Fredericia - nu har den ene fået nedsat straffen Fredericia Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene Middelfart Deltagere fra hele verden samlet: Men for varmt vejr kan aflyse flere dages program Annonce Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse Erhverv Hoteldrømmen ved afkørsel 59 er sat til salg Fredericia Hedebølgen kommer: Men på ét punkt skiller Fredericia sig ud Fredericia Flere og flere ulykker: - Det er svært at gøre noget ved Annonce Alarm 112 To mænd stoppet med kokain og piller – men det var ikke det eneste, de havde i bilen Middelfart Forgænger stoppede oven på flere skandaler: Nu har kommune fundet en ny chef for skolerne Middelfart Fagchef siger farvel til Lemvig: Vil 'rejse ud i verden' Debat Kommuneaftale hjælper lidt, men der er helt enkelt ikke plads til flere besparelser på seniorområdet Fredericia Som tidligere 12-talspige ved jeg godt, hvordan det føles: Du bliver ikke lykkelig af 12-taller Annonce
Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene
Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik
Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse
Debat Kommuneaftale hjælper lidt, men der er helt enkelt ikke plads til flere besparelser på seniorområdet
Fredericia Som tidligere 12-talspige ved jeg godt, hvordan det føles: Du bliver ikke lykkelig af 12-taller