Gå til indhold
Annonce
Sport

Ændring i KIF Kolding-ledelsen: Bestyrelsesmedlem takker af efter et år

Det blev blot til et enkelt år som bestyrelsesmedlem for manden, der stadig vil have sin daglige gang i hallen.
Torben Andersen ses her i forbindelse med EM i håndbold under corona-tiden. Arkivfoto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce