Gå til indhold
Annonce
Sport

Bent Christensen trækker sig som akademichef i FC Midtjylland

Den tidligere Brøndby-profil Bent Christensen forlader FC Midtjylland efter knap et år som akademichef.

Bent "Turbo" Christensen var i mange år ansat i Brøndby, hvor han tidligere også spillede, men skiftede sidste sommer til jobbet som akademichef i FC Midtjylland. Nu stopper han i FCM. (Arkivfoto). Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce