Gå til indhold
Annonce
Sport

Dansk double fortsætter storspil i stor turnering i Indonesien

Mathias Christiansen og Alexandra Bøje er i forrygende form og vandt fredag kvartfinalen i Indonesia Open.

Mathias Christiansen og Alexandra Bøje spiller fremragende badminton for tiden. Fredag spillede danskerne sig i semifinalen i Indonesia Open. (Arkivfoto). Foto: Chanakarn Laosarakham/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce