Sport Danske håndboldhelte blev hyldet på balkonen af folket Danmark håndboldverdensmestre blev nok engang fejret med manér på Københavns Rådhus. Da Emil Madsen scorede mål nummer 40 i VM-semifinalen mod Portugal, modtog han samtidig en bøde på en kasse øl fra bødekassemesteren. Den bøde betalte han efter triumfen søndag, og den slags er dyrt på norske værtshuse, kunne han med rusten stemme afsløre efter touchdown i København. Foto: Martin Sylvest/Ritzau Scanpix - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 03 feb. 2025 kl. 17:40 /ritzau/ Annonce Fredericia Spisested er lukket: Åbner restaurant i anden by Fredericia Derfor lukker bymuseet: Direktør peger på flere årsager Alarm 112 Colatyv på spil: Har du set noget mistænkeligt? Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik Erhverv Kreditorer mister mange millioner efter stor møbelkonkurs: Nu er boet endelig gjort op Vejr DMI opjusterer varsel om hedebølge til 'farligt vejr' Erhverv Er den nye byport en øjebæ eller et vartegn? Over 400 har stemt - se resultatet her Fredericia Nick havde 80 procent fravær: Nu har han fundet sin vej i livet Alarm 112 Fredericianer sigtet for drabsforsøg efter knivstikkeri Alarm 112 Stor røgsøjle: Ejer reagerede hurtigt, da flis gik i brand Annonce Middelfart Deltagere fra hele verden samlet: Men for varmt vejr kan aflyse flere dages program Erhverv Hoteldrømmen ved afkørsel 59 er sat til salg Alarm 112 Kvinder drev bordel i Fredericia - nu har den ene fået nedsat straffen Fredericia Nu skal helt nyt museum realiseres: Bymuseet lukker og rykker inden for voldene Annonce Fredericia Hedebølgen kommer: Men på ét punkt skiller Fredericia sig ud Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse Middelfart Forgænger stoppede oven på flere skandaler: Nu har kommune fundet en ny chef for skolerne Middelfart Fagchef siger farvel til Lemvig: Vil 'rejse ud i verden' Alarm 112 To mænd stoppet med kokain og piller – men det var ikke det eneste, de havde i bilen Annonce
Debat Lastbil kørte over for rødt ved Erritsø Bygade. Det understreger alvoren i den voksende tunge trafik
Erhverv Ny pop-up-restaurant klar med officiel åbningsdato: Ejer løfter sløret for ekstra overraskelse