Gå til indhold
Annonce
Sport For abonnenter

Sønderjyske var bedst, men glemte det vigtigste

AaB vandt topkampen i 1. division, fordi Sønderjyske ikke dragede fordel af at være det bedste hold på dagen. Offensivt ser holdet nu alligevel ud til at kunne komme sig over salget af sin topscorer. Der skal bare scores på nogle af chancerne.
Mads Agger og Sønderjyske var bedst i Aalborg, men tabte kampen. Arkivfoto: Henning Bagger/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce