Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

30 år blev det til - slut med drinks i foyeren

Den moderne del af den gamle hal er på vej ned. Til gengæld er der nyt på vej.
Nedbrydningen er i gang. Foto: Privat
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce