Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Antallet af indlagte med coronavirus er stagneret

Mandag lå antallet af indlagte borgere med coronavirus på ny næsten stille i Syddanmark. Regionen er dog stadig den i landet med færrest indlagte målt per indbygger.
Der er kun få indlagte patienter med coronavirus på de syd- og sønderjyske sygehuse. Her er det en tom stue på Sygehus Sønderjylland, der har én indlagt med corona. Foto: Timo Battefeld
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce