Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Borgmester om ny boligdrøm i Jelling: - Alt er i spil

Efter lukningen af asylcentret står mange kvadratmeter tomme i Jelling, og nu begynder kampen om fremtiden for et af byens mest centrale områder. Ifølge borgmester Jens Ejner Christensen (V) er alle muligheder stadig åbne, og de handler ikke nødvendigvis om at rive ned og bygge nyt.
Skal bygningerne rives ned eller genbruges? Det spørgsmål bliver en del af den politiske debat om områdets fremtid, siger borgmester Jens Ejner Christensen. Arkivfoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce