Gå til indhold
Annonce
Sydjylland For abonnenter

Ingen massakre her: Derfor fælder kommunen træer i Arnbjergparken

Selv om nogen sikkert kunne få den tanke, er det ikke nogen massakre på Arnbjergparkens træer, kommunen har sat i værk på det seneste. Skov- og landskabsingeniør fortæller her, hvad ideen med det hele er.
Derfor har skovarbejdere været i gang med motorsaven i Arnbjergparken: - Det handler om naturpleje, når vi fælder træer her. Vi fjerner sygt ved og sikrer de kommende generationer af træer, forklarer skov- og landskabsingeniør Therese Rosa. Foto: Jens Christian Bachmann
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce