Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Ny jysk energikæmpe præsenterer stort plus

Den vestdanske energi- og telekoncern, Norlys, kom ud af 2019 med et plus før afskrivninger på 1,7 milliarder kroner. Frem til 2023 vil virksomheden blandt andet fortsætte med at etablere fibernet til alle andelshaverne.
Niels Duedahl står i spidsen for energi- og telekoncernen Norlys, der særligt dækker Vestdanmark. Virksomheden er en fusion mellem SE og Eniig. Her er Niels Duedahl fotograferet i bygningen, der tidligere var hovedsæde for SE i udkanten af Esbjerg. Norlys har hovedsæde i Silkeborg. Arkivfoto: Hans Chr. Gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce