Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Rosborg-formand: Vi er store, fordi de unge vælger os

Thyge Havgaard Bjerring, formand for Rosborg Gymnasium, frabeder sig politikernes indblanding i, hvilke unge der får lov at vælge det store gymnasium. Se hellere på udviklingsinitiativer, som kunne få flere til at vælge for eksempel Grindsted.
Rosborg Gymnasium er stort, fordi mange unge vælger skolen til. Det siger formand Thyge Havgaard Bjerring, som derfor ikke mener, at politikerne skal blande sig i, hvem der går på gymnasium hvor. Arkivfoto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce