Gå til indhold
Annonce
Sydjylland For abonnenter

Udvikling mangler: Giv brugerne mere indflydelse på idrætscenteret

Claus Dall, formand for Haderslev Fodboldklub og socialdemokratisk byrådskandidat, efterlyser mere dynamik og udvikling i Haderslev Idrætscenter. Han mener, at centeret skal omdannes til en selvejende institution med egen bestyrelse - alternativt at centeret får en bestyrelse eller et brugerråd.
Kommunen bør invitere alle brugerne med til en debat og udvikling af Haderslev Idrætscenter, mener den socialdemokratiske byrådskandidat, Claus Dall, der også er formand for Haderslev Fodboldklub. Han savner mere dynamik og mere brugerinddragelse i centeret og mener, at det bør omdannes til en selvejende institution. Foto: Inge Rogat Møller
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce