Gå til indhold
Annonce
Sydjylland

Usikkerhed om ny bro bremser stiplaner til Vadehavet

Arbejdet med den længe ventede trampesti fra Ribe til Kammerslusen er sat på pause af Esbjerg Kommune. Stien skulle efter planen gå under omfartsvejen ved broen, men nu har usikkerhed om broens fremtid fået forvaltningen til at udsætte sti-planerne igen. Det forstår man ingenting af hos Lokalråd.
Naturprojekt Ribemarsken blev formuleret ved hjælp af konsulentfirmaet Orbicon. Her er det daværende formand for Lokalråd Ribe Midt, Niels Frederiksen, der var med til at genoplive projektet fra 2015. Foto: Kåre Welinder
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce