Gå til indhold
Annonce
Trekantområdet

Her skal de ældre ikke kede sig: To centre i samme by

Børkop får i fremtiden to aktivitetscentre. Det har Vejle Kommune besluttet. Samtidig kom planer om seniorbofællesskaber i spil igen.

Englystparken får lov til at beholde sit aktivitetscenter, selvom et nyt plejecenter står færdig i 2023. Arkivfoto: Emil Fibiger
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce