Gå til indhold
Annonce
Trekantområdet

Jubilæumsfest for vikingeskib er aflyst: Kedeligt, men nødvendigt

Den fest, der skulle have markeret 30-års jubilæet for vikingeskibet Jelling Orm, er aflyst. Kedelig situation, men et nødvendigt tiltag, lyder det fra folkene bag.
Den planlagte fejring af Jelling Orms 30-års jubilæum er aflyst. Der arbejdes på en ny dato. Arkivfoto: Martin Ravn
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce