Gå til indhold
Annonce
Trekantområdet

Praktikant sov i lægehuset: Hun blev vækket af indbrudstyve

Nogle indbrudstyve troede, at de havde lægehuset i Hejls for sig selv, da de natten til fredag brød ind og gav lægehusets norske praktikant en grum forskrækkelse. Ejeren af lægehuset er vred på pigens vegne.

Lægehuset i Hejls var natten til fredag udsat for indbrud. Foto: Privatfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce