Gå til indhold
Annonce
Trekantområdet

Togfonden: DF lover at holde fast i kampen for den vestfynske jernbane

Selvom Dansk Folkeparti ikke længere vil være en del af Togfondens Fase 2 i Østjylland, er partiet stadig interesserede i hurtigere toge over Fyn med nye jernbanespor over Vestfyn. Det vækker glæde hos Odenses borgmester, Peter Rahbæk Juel (S).

Godt nyt for togpendlere over Vestfyn. Selv om Dansk Folkeparti ikke længere vil lægge stemmer til en udrulning af Togfondens anden fase i Jylland, står partiet helt fast på ønsket om at få lavet 35 kilometer ny jernbane over Vestfyn. Det glæder Odenses borgmester Peter Rahbæk Juel (S).
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce