Gå til indhold
Annonce
Udland

Amerikansk læge er landet til ebolabehandling i Berlin

En amerikaner, der har arbejdet som læge i DR Congo under ebolaudbrud, er natten til onsdag landet i Tyskland.

Politi og brandvæsen eskorterede natten til onsdag en amerikansk læge fra lufthavnen i Berlin til universitetshospitalet Charité. Foto: Axel Schmidt/Reuters
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce