Gå til indhold
Annonce
Udland

Besætningsmedlemmer fra hantavirusskib færdige med karantæne

Besætningsmedlemmer fra skibet MV "Hondius" er færdige med deres karantæne i Holland og er taget hjem.

Skibet MV "Hondius" der siden maj har været i fokus på grund af flere tilfælde af hantavirus blandt krydstogtsskibets passagerer. (Arkivfoto). Foto: Jorge Guerrero/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce