Gå til indhold
Annonce
Udland

Bjergbestiger overlevede seks dage på chokolade fra sin lomme

Nepalesisk bjergbestiger i 50'erne slap levende fra seks dage på Mount Everest ved hjælp af chokolade.

Læger og redningsmandskab bærer bjergbestigeren Dawa Sherpa til Hams Hospital i Kathmandu torsdag, efter at han havde været væk siden lørdag. (Arkivfoto). Foto: Prabin Ranabhat/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce