Gå til indhold
Annonce
Udland

Bødskov: Første udrejsecenter uden for EU er rykket tættere på

Flere lande uden for EU er interesserede i at huse udrejsecentre. Dialogen begynder i år, siger Bødskov.
Udlændinge- og integrationsminister Morten Bødskov (S) var onsdag på Amalienborg Slot til præsentationen af den nye regering. Torsdag begyndte arbejdet med ministermøde i EU med fokus på blandt andet udrejsecentre uden for EU (Arkivfoto). Foto: Sebastian Elias Uth/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce