Gå til indhold
Annonce
Udland

Bødskov: Udrejsecentre uden for EU er topprioritet for ny regering

Den nye firkløverregering vil ligesom den tidligere SVM-regering være i spidsen i EU, når det gælder udrejse.
Rasmus Stoklund (S) til højre i billedet overdragede onsdag Udlændinge- og Integrationsministeriet til ny udlændinge- og integrationsminister Morten Bødskov (S). Nu fastslår Bødskov, at den nye regering vil fortsætte samme politiske linje og arbejde for hurtigt at oprette udrejsecentre uden for EU (Arkivfoto). Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce