Gå til indhold
Annonce
Udland

Datter rejser hjem for at være sammen med syg Mette-Marit

Prinsesse Ingrid Alexandra har siden sidste år studeret i Australien. Snart rejser hun hjem til Norge.

Prinsesse Ingrid Alexandra vender snarest hjem fra sine studier i Australien, da hun gerne vil være sammen med sin syge mor, kronprinsesse Mette-Marit. (Arkivfoto). Foto: Jonas Been Henriksen/Reuters
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce