Gå til indhold
Annonce
Udland

Iran beskylder USA for groft brud på våbenhvile

Efter USA's angreb i sydlig iransk provins beskylder Iran det amerikanske militær for at bryde en våbenhvile.
En mand står tirsdag med det iranske flag i Teheran, mens verden venter på Irans og USA's næste træk. Foto: Atta Kenare/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce