Gå til indhold
Annonce
Udland

Iran melder om angreb på amerikanske baser i Mellemøsten

Luftrummet er midlertidigt blevet lukket over Kuwait som følge af iranske luftangreb i Mellemøsten.

Iran har angrebet Iran to nætter i træk. Irans militær har også rettet angreb mod amerikanske militærbaser i Mellemøsten to nætter i træk. (Arkivfoto). Foto: Wana Via Pool/Reuters
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce