Gå til indhold
Annonce
Udland

Irans udenrigsminister: Ingen angreb vil stå ubesvaret hen

USA angreb tirsdag aften Iran. Intet angreb vil stå ubesvaret hen, advarer Irans udenrigsminister kort efter.

- Forlad vores region, hvis I ønsker at være i sikkerhed, skriver Irans udenrigsminister på X, after at USA har meddelt om amerikanske angreb på landet. (Arkivfoto). Foto: Arun Sankar/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce