Gå til indhold
Annonce
Udland

Løkke håber på fælles Arktis-erklæring efter møde med Rubio

Flere nationer, heriblandt Danmark og USA, drøfter fredag sikkerhed i Arktis i Nato-regi.

Fungerende udenrigsminister Lars Løkke Rasmussen (M) deltager fredag i et møde med USA's udenrigsminister, Marco Rubio. (Arkivfoto). Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce