Gå til indhold
Annonce
Udland

Medie: Iran genåbner flere underjordiske missilanlæg trods angreb

USA og Israel har bombet indgange til missilbaser i Iran i løbet af krigen. Flere er nu genåbnet, skriver CNN.

Iran har ifølge CNN gravet flere indgange til underjordiske missilangreb fri i løbet af den seneste tid. Det giver iranerne mulighed for at køre missilaffyringsramper i stilling, lyder det. (Arkivfoto). Foto: Unknown/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce