Gå til indhold
Annonce
Udland

Rubio om ebola-udbrud: FN-organisation var for sent på den

USA's udenrigsminister mener, at Verdenssundhedsorganisationen burde have reageret hurtigere på ebola-udbrud.

En amerikansk statsborger er blevet smittet med ebola i DR Congo. USA's udenrigsminister mener, at WHO kunne have reageret hurtigere med at identificere det aktuelle udbrud af den farlige sygdom. (Arkivfoto). Foto: Brendan Smialowski/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce