Gå til indhold
Annonce
Udland

Sydkoreansk eks-førstedame idømt yderligere fængsel for bestikkelse

Sydkoreas tidligere førstedame Kim Keon-hee afsoner allerede fire års fængsel for bestikkelse.

Sydkoreas tidligere førstedame Kim Keon-hee sidder i fængsel for bestikkelse. (Arkivfoto). Foto: Jung Yeon-Je/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce