Gå til indhold
Annonce
Udland

To er indlagt med mulige ebola-symptomer i Brasilien

To patienter i Brasilien er i isolation, fordi de udviser ebola-symptomer efter ophold i Uganda og DR Congo.

Sundhedspersonale er søndag samlet ved en ebola-klinik i Bunia i den nordøstlige del af DR Congo - det land, der er hårdest ramt af det igangværende udbrud af den dødelige sygdom. Foto: Glody Murhabazi/Ritzau Scanpix
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce