Gå til indhold
Annonce
Udland

USA's militær har angrebet flere mål i Iran i weekenden

Amerikanske kampfly har bombet flere steder i Iran lørdag og søndag. Det er selvforsvar, siger USA.

Et amerikansk kampfly bliver tanket op i luften. Ifølge det amerikanske militærs centralkommando, Centcom, har USA's bombefly slået til flere steder i Iran lørdag og søndag. (Arkivfoto). Foto: Us Air Force/Reuters
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce