Gå til indhold
Annonce
Udland

USA's militær udfører angreb i det sydlige Iran

USA melder natten til tirsdag dansk tid, at landets militær har udført angreb i selvforsvar i Iran.

Et dronebillede viser skibe, der har kastet anker i Hormuzstrædet ud for Musandam i Oman. Hormuzstrædet har de facto været lukket i flere måneder. (Arkivfoto). Foto: Stringer/Reuters
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce