Gå til indhold
Annonce
Udland

WHO: 34 sundhedsarbejdere er smittet med ebola

Vi forsøger stadig at indhente ebola-udbruddet, siger WHO-chef. 3,3 milliarder kroner er afsat til ny indsats.
WHO's generaldirektør, Tedros Adhanom Ghebreyesus (t.v.), var for en uge siden i DR Congo, der er hårdest ramt af det igangværende ebola-udbrud, for at få indblik i indsatsen mod sygdommens udbredelse. Foto: Gradel Muyisa Mumbere/Reuters
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce