Gå til indhold
Annonce
Vejle

6.700 skoleelever snørede løbeskoene for lungesyge jævnaldrende

Tre Vejle-skoler var med, da der fredag formiddag blev løbet for velgørenhed med Team Rynkeby. Det årlige motionsløb til fordel for lungesyge børn har i år rekordstor deltagelse.
Team Rynkeby Skoleløbet er et årligt tilbagevendende velgørenhedsløb, hvor de deltagende skoler selv melder sig til. Her er det børn fra Bredsten, der var med i 2017. Arkivoto: Mette Mørk
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce